09 września 2014

Decoupage Na Tekturze - Siedziako,pufa


Jakiś czas temu dostałam od znajomej dwie kartonowe pufy...
Sam karton w swoim kolorycie i surowej teksturze nie wygląda źle. 
Niestety po remoncie i przeprowadzce dawny urok prysł...czas nadać im nowego wyglądu.

Obecnie nasze małe brązowe siedziska służą jako schowek na dziecięce buty
pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie za ich pomocą rozświetlić nasz śliwkowy przedpokój :)


Dwie warstwy białej farby wyrównało koloryt

Przy dużych modelach łatwiej nałożyć całą serwetke

Końce podwinęłam do wnętrza

Przy nakładaniu kleju serwetka może lekko się zmarszczyć dla mnie całość napiera uroku

Przy łączeniu serwetek pamiętajmy o dopasowaniu elementów

Czas na wieczko znajdź środek i klej
Oklejam tylko górę, wiec na rogach daje więcej płynu i odrywam nadmiar serwetki



Suszymy, czekamy i gotowe!!!!!






Mam nadzieję, że pomysł przypadł wam do gustu :) Pozdrawiam KW

2 komentarze:

  1. Anonimowy11/9/14

    Hej :) Fajnie,że wróciłaś do tworzenia. Będę zaglądała na Twojego bloga i czekała na newsy :) Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz na temat tego posta?