04 grudnia 2012

Coś o mnie i blogu ...


 Jestem początkującą osobą w temacie decoupag'u, ale postanowiłam prowadzić bloga. 
 Czemu? A tak, żeby czas umilić, porobić coś nowego i oderwać się od pieluch :) 
Jestem mamą na pełnym domowym etacie, a robótkami zajmuje się w czasie chwil wolnych głównie podczas drzemek córeczki :) 
 
O decoupage'u dowiedziałam się przypadkowo. Skacząc po kanałach tv trafiłam na program z cyklu "Moja Pasja" nakręcony przez Telewizję Edusat. Pokazywali tam pracownie
i twórczość Asket.  
Jeśli ktoś  z was widział filmik bądź jej prace wie, że z początkującą osobą taką jak ja nie mamy do czynienia. 

Mam cichą nadzieję, że kiedyś może za kilka lat moje prace będą równie piękne. 


A co w blogu?

Moja twórczość 'Krok po kroku"...

Ciekawe pomysły zaciągnięte z twórczości innych maniaków decoupag'u i nie tylko...


Propozycje na nadchodzący czas...

co jeszcze? czas pokarze w końcu nie wszystko da się zaplanować  :)

Miłej lektury....

Pozdrawiam -Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Co myślisz na temat tego posta?